17 czerwca 2015

Moje podróżowanie...

Bardzo lubię podróżować, zwiedzać...mówiąc prawdę nie jest ze mnie najlepsza podróżniczka...Nie znoszę studiować wcześniej gdzie pojadę. Lubię byc i czekać co będzie się działo. Mam bardzo kiepskie wyczucie kierunku, słabą orientację w terenie. Prawo i lewo to dla mnie to samo:)
Wszędzie mnie widać...ten rudy i chęć nawiązywania kontaktu z ludźmi:)
Nie umiem tez udawać w podróży...jak się gubię to uwierzcie mi widać po mnie, że się zgubiłam:) Zawsze ale to zawsze coś mnie boli podczas podróży, albo mam poparzenie słoneczne, albo kłopoty trawienne...:)
Mimo wszystko uwielbiam jechać przed siebie...uwielbiam podrózowac, chłonę to. Lubie dotknąc wszystko swoimi rekami, pozczuc, posmakować... Moim największym talentem podrozniczym jest to, że potrafię się zaprzyjażnic z każdym, dosłownie z każdym. Dobrze jest podrózowac z kimś, dzielic się swoimi ech i ach...nie musza to byc dalekie podróże...blisko tez jest fajnie. Lubię to robić, bo każdy wyjazd wypełnia mnie radością i pokazuje, że mimo tego, co chcą nam wmówić wszyscy dookoła, ludzie naprawdę są dobrzy.Nic nie nastraja mnie lepiej do życia jak chwila przygody, wytchnienia, gdzieś poza miejscem mojego częstego przebywania.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz