26 czerwca 2015

Czy ja lubie wakacje???

Wydaje się niemożliwe, żeby ktoś nie lubił wakacji. Znam jednak kilka takich osób...np. jaaa;) Z jednej strony lubię, ponieważ mam czas tylko dla siebie...jednak za dużo tego czasu nie wychodzi mi nigdy na dobre...zawsze sobie cos nowego uświadomię, coś przemyślę,czego może nie powinnam ruszać. Wysoka temperatura też sprawia, że odechciewa mi się wakacji.
Pierwszy sentymentalny znak, że to już lato to dla mnie audycja "Lato z radiem".  Wszystkie pozytywne wspomnienia wracają kiedy słyszę tą skoczną melodię. Towarzyszy mi ona całe moje życie!  W każde wakacje, rok w rok. Kolejne wakacyjne tradycje...Czasem spotkanie kogoś,rozmowa...nie tylko jest przyjemnym spędzeniem czasu. Bywa inspiracją do pomyślenia ,rozważenia pewnych kwestii. Na przykład podejścia do własnych słabości.Wakacje nastrajają do spotkań towarzyskich, rozmów do wieczora przy ognisku lub w knajpianych ogródkach. Gdzieś tam wśród żartów, wymiany spojrzeń, kłębów dymu, szklaneczek z trunkiem lub wodą mineralną z cytryną (pycha)...padają słowa...
Lubię czy nie lubię wakacje?? :)))) 
Bez względu na wszystko właśnie 
DZISIAJ ZACZYNAM DWA MIESIĄCE WAKACJI:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz