13 marca 2015

Domowe Aroma Spa

Chwilowo nie wyrabiam ze wszystkim...mąż zdjęcia, ja szukam nowych tematów dla Was do opisania. Mnóstwo spotkań. Sypia się propozycję zdjęć... Foto Relacji...do tego praca zawodowowa i tam również kolejne wyzwania. 
Nasz piekarnik i pralka odmówiły posłuszeństwa...brak nowych przepisów:(
Kolejny nawrót grypy...
W tym zabieganiu odkryłam boski zestaw do Aroma Spa firmy Forever...


W zestawie znajdziesz:
Relaxation Bath Salts
 - Relaksujące sole do kąpieli, Aromatyczną kąpiel w legendarnych solach z Morza Martwego, lawendzie i innych olejkach eterycznych. Wystarczą dwie łyżki soli, by cieszyć się niezapomnianą, kojącą i relaksującą kąpielą!

Relaxation Shower Gel - Relaksujący żel pod prysznic, Aromatyczny Relaxation Shower Gel został stworzony m.in. z aloesu, olejków eterycznych i ekstraktów owocowych. Delikatnie oczyszcza twoją skórę, sprawiając, że przez cały dzień będziesz czuć się świeżo i czysto!

Relaxation Massage Lotion - Relaksujący balsam do masażu, Poczuj na własnej skórze kojące, odżywcze właściwości Aloe Vera, olejków eterycznych, białej herbaty i ekstraktów owocowych, 


Moje pierwsze wrażenie po stosowaniu balsamu...gładka skóra, pięknie pachnąca...
Konsystencja balsamu bardzo przyjemna. Wystarczy kropla, świetni się rozprowadza i nie pozostawia tłustej skóry.

Efekty są zauważalne i to nie tylko przeze mnie, ale również otoczenie zauważa zmianę wyglądu mojej skóry.

Zapytaj o szczegóły:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz